تلفن گویا ی هوشمند را می توان پایه و اساس، و یکی از مهمترین ارکان ساختار مدیریت ارتباط با مشتریان ستیران دانست. تلفن گویا ی هوشمند ستیران به سازمان ها یاری می رساند با مکانیزه سازی پاسخگویی به مخاطبین از طریق خطوط تلفنی سازمان ، در سطح وسیعی در هزینه نیروی انسانی صرفه جویی نموده و همچنین قادر باشد بصورت همزمان به تعداد نا محدودی از مخاطبین بصورت پویا و بر اساس نیاز هر مخاطب پاسخگویی مناسب را داشته باشد.
- محیطی بسیار ساده ولی قدرتمند با تکنولوژی روز دنیا
- قابلیت اختصاص سناریوهای متفاوت به خطوط
- عدم محدودیت در پذیرش نوع و تعداد خطوط، حجم تماس
- قابلیت تشخیص هوشمند صدای انسان
- قابلیت فراخوانی POP UP بر روی دیگر نرم افزارهای سازمان
- پشتیبانی از کلیه بسترهایPSTN – ISDN-VOIP
- پشتیبانی از حداکثر 64 خط آنالوگ و 24 لینک E1 بر روی هر سرور
- قابلیت اتصال به سامانه های دیگر به انواع روش ها
- پشتیبانی از TTS و ASR
ارائه خدمت های رسیدگی به شکایات و نظرسنجی و ارائه خدمات نوبت دهی و دریافت سفارشات